Geoblog.pl    vwt3    Podróże    Road Trip 2010    Snobistyczne Biarritz i surfing na oceanie

Snobistyczne Biarritz i surfing na oceanie

Francja
Francja, Biarritz

Jesteśmy własnie w najbardziej eleganckim mieście na zachodnim wybrzeżu Francji ale wcale nam to nie przeszkadza bo i tak mieszkamy w samochodzie na parkingu dla kamperow  i wczoraj braliśmy prysznic polewajac się woda z butelki nad zlewnia dla kuwet WC :) szkoda ze pogoda jest tak szokujaco nieatrakcyjna bo są chmury i ciagle zanosi się na deszcz. Wczoraj było troche słońca ale wieczorem był mały deszczyk, podobnie jest teraz. Maciek dziś surfował  a ja z godnym podziwu poświęceniem zawałem się zalewać falom w poszukiwaniu lepszego kadru :)
W zasadzie nigdzie nie wytrzymujemy dłużej niż 1,5 dnia wiec pora jechać dalej :) mielisny jechac do SanSebastian ale odpuszczamy - wczoraj na parking przyjechali Francuzi którzy pojechali tam zaledwie dzień wcześniej ale szybko wrócili bo zostali całkowicie okradzeni na parkingu (tv, radio, kasa).
Ruszamy do Barcelony!

Paulina
Paulina - 2010-09-17 10:13
śmiało powiem, że świetnie pasujecie również i do takich miejsc, jak nazwaliście snobistycznych;) Jestem bardzo ciekawa co Wy tam jeszcze trzymacie w tym Waszym pojeździe... bo naliczyłam już rowery, deski i czekam na...może jakieś skuterki, bo przecież przed Wami hiszpańskie i włoskie wąskie uliczki;)